Την Παρασκευή 12 Ιουνίου, η αυλή του σχολείου μας πλημμύρισε με χαμόγελα, μουσική και έντονα συναισθήματα, καθώς πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη γιορτή λήξης του σχολικού έτους.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες όλων των τάξεων ένωσαν τις φωνές τους και μας ταξίδεψαν με υπέροχα τραγούδια αφιερωμένα στη θάλασσα και το καλοκαίρι. Ιδιαίτερη στιγμή της μουσικής μας συνάντησης ήταν τα δύο τραγούδια που ερμήνευσαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, τα οποία πλαισιώθηκαν μοναδικά από μαθήτριες που παρουσίασαν τη δική τους, πρωτότυπη χορογραφία, κλέβοντας τις εντυπώσεις και το θερμό χειροκρότημα όλων.
Στη συνέχεια, η ΣΤ΄ τάξη ανέβηκε στη σκηνή για να παρουσιάσει το θεατρικό έργο «Λυσιστράτη» σε μια σύγχρονη και ανατρεπτική εκδοχή. Μέσα από τις εξαιρετικές ερμηνείες τους, οι τελειόφοιτοί μας κατάφεραν να περάσουν ηχηρά κοινωνικά μηνύματα, όπως: η ισότητα των φύλων και ο αμοιβαίος σεβασμός, η προστασία και ο σεβασμός στο περιβάλλον, και η τεράστια σημασία του αγώνα και της συλλογικής κινητοποίησης για τα δικαιώματα όλων των ανθρώπων.
Η γιορτή ολοκληρώθηκε σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης, καθώς φέτος αποχαιρετήσαμε τη Διευθύντριά μας, κυρία Βίκυ Στράτη, η οποία ολοκληρώνει την ευδόκιμη καριέρα της λόγω συνταξιοδότησης.
Μετά από μια μακρά, δημιουργική και γεμάτη αγάπη πορεία προσφοράς στο σχολείο και στους μαθητές μας, η κα Στράτη αφήνει πίσω της ένα ανεξίτηλο έργο. Σύσσωμη η σχολική κοινότητα την ευχαριστεί θερμά για όλα όσα προσέφερε και της εύχεται από καρδιάς υγεία, ευτυχία και ένα όμορφο, νέο κεφάλαιο στη ζωή της.
Καλό καλοκαίρι σε όλους τους μαθητές, τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας! Ραντεβού τον Σεπτέμβρη!























